Att önska och drömma är inte samma sak

Jag önskar att jag stod högst uppe på ett berg med en gudomlig utsikt över havet. Jag önskar att jag kunde stå där alldeles själv och bara få vara. Jag önskar att jag kunde få skrika ut all min frustration. Jag önskar att det skulle hjälpa mot den sten som trycker så hårt mot min strupe. Jag önskar att jag visste vad jag ville. Men mest av allt önskar jag att mina drömmar kom tillbaka, så jag visste att jag hade någonting att sträva efter. Sen önskar jag att du förstod mig, så som jag försöker förstå dig.
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ångesten inför imorgon som talar? Eller är du bara poetisk:)

2009-07-12 @ 12:29:51
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0