Spinn and shake!

Igår var det bowling som gällde!
   Jag, Martin, Tina och Tomas var en vända på Strike...Mitt mål var att inte komma sist, men det gjorde jag i alla fall...Men kul var det ändå! Fick allt några strike, helt säker på att det blev 4, eventuellt 5...men förmodligen 4, haha! Detta måste vi göra om, riktigt kul, och jag måste träna lite innan så jag kan slå dom nästa gång, haha!

Nu ska jag strax iväg på stan, handla lite smink inför kvällen och förhoppningsvis hitta ett par byxor, annars vet ni ju hur det går "man får gå med rumpan bar", haha"
   Ska även handla två presentkort på SF-bio á 100kr, åt Petra, så slipper hon åka in till Örebro bara för det..Vad gör man inte för familjen!

Ikväll blir det att "skaka rumpa" med Karolina och Sofia! Och kanske några fler? Ser fram emot det, var allt för länge sen jag var ute och dansade! Ska bli KUL!

Hoppas ni har en bra helg. Jag njuter av att vara ledig! Och jag verkligen ÄLSKAR det!

<3mme


Bilder från gårdagen:



Tina





Tomas



Martin





Och jag!


Kommentarer
Postat av: tina

givetvis blir det fler bowlingkvällar tillsammans! du och jag är ju på hugget nu!! vi måste dra med brudarna dit någon kväll. härligt bilder du laddat upp på oss ifrån gårdagens bowling. hahahaha!

2009-01-24 @ 20:49:26
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha snygga bilder =)



nästa gång vi krökar så ska vi oxå shaka ;)



Tack för igår!!!

2009-01-25 @ 16:05:25
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/
Postat av: Sara

hahah gud vad läckra ni var på bowlingen! Tack för en rolig lördagkväll =) Blev nog en eller två cider för mycket för min del Haha. Hoppas du hade roligt =) Kram!

2009-01-26 @ 14:34:02
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0