Tillbaks i Hallsberg

Äntligen slut på jobbardagen.
Kom 40min sent till Göteborg...anslutningar som sprck som ballonger, men...Mathilda hjälper alla, hihi..."så allt löste sig sa han som sket i badkaren", haha!

Däremot fick jag iongen rast, så det va av det första tåget och på nästa, så nu är jag helt slut..Ska sätta mig i en iskall bil och köra hemmåt nu. Det är nog det värsta med vintern...att upptäcka att alla rutor på bilen har ett tjockt lager av is och att sätta sig i den iskalla bilen, och det tar halvvägs hem innan man märker att värmen gör sitt.

God kväll
<3mme

Kommentarer
Postat av: annie!

Åh fixar thilda! tur att det har dig på tåget!

Rallybil har du också, känner igen mig med värmen, suck! miss you!

2009-01-08 @ 23:34:05
Postat av: Emma

Hej! Snubbla in här av en slump.

hur fick ni tag i en så fin lägenhet i örebro?

det är ju nästan omöjligt! :)

2009-01-08 @ 23:43:27
URL: http://baraemmaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0