..can't buy back yesterday

Kom hem för en stund sen..Har varit en sväng i Åmmeberg. En kär vän, vid namnet Tina, skickade ett sms förut idag och undrade om jag ville se söndagsfilmen med henne..vem kan tacka nej till det? Inte jag iaf!
Så jag tog mig en sväng hem till familjen Larssons hus.
   Tina och jag pratade lite innan filmen, mycket mysigt! Och så var det dags för filmtajm...A lot like love...den va fin och bra! Riktig tjejfilm, me like!
Tack för en trevlig kväll gumman<3


I fredags var det begravning för lilla farmor. Den var mycket fin.
Igår flyttade vi ur grejer ur hennes lägenhet, vi delade även upp det vi ville ha. Jag fick bland annat några tallrikar, skålar och uppläggningsfat som min pappas faster har målat för hand, en stor fin byrå som min farmors morfar(tror det var så) har gjort för hand, mycket nöjd!..måste ju spara på sånna ärvda grejer med lite rolig historia! Sedan fick jag ett plättlagg, glas/ljuslyktor, halsband, strykbräda och en gammal fin symaskin från Husqvarna, riktigt retro!
Det var blandade känslor att plocka bland hennes saker...men nu sover hon i lugnan ro.

Igårkväll blev jag firad av familjen, hade ju fått paket av mor och far men inte av mina kära bröder...
Av Micke och Petra med barnen fick jag O.C säsong 3, man tackar mycket!! Måste ha marathon snart!!! Av Marcus och Camilla fick jag en tjock locktång, som även var plattång, riktight fiffig! Så nu kan jag bli snyggt stylad i håret. Tackar så mycket!! Av Mathias och Johanna fick jag ju andra delen av boxningssäcken, tack!

Nu är det dags att sova. Har ju varit sjuk, haft riktigt hög feber och rethosta samt en envis täppt/rinning näsa, från i onsdags fram tills igår. Snuvan är kvar men feber är långt borta och hostan är så gott som väck! Skönt! Så imorn blir det jobbet igen, då blir det utbilning, rep. biljetter, så lite mjukstart, perfekt!

"I know you know we've had some good times
Now they have their own hiding place
I can promise you tomorrow
But I can't buy back yesterday

And Baby you know my hands are dirty
But I wanted to be your valentine
I'll be the water when you get thirsty, baby
When you get drunk, I'll be the wine

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you"



Sweet dreams!
<3mme

ps. igår var det Annies Birthday! Grattis i efterskott lilla Du!<3<3 Now we're OLD, not!

Kommentarer
Postat av: tina

jätte fint inlägg min hjärtevän!

2009-01-12 @ 11:20:19
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: ANNIE LARSSON

du är en fin vän!

2009-01-12 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0