715 Hpbg-Cst

Nu sitter jag på tåget, har jobbat gärnet med att kolla biljetter, sjukt mycket folk! Är alldeles strax framme i Stockholm, då blir det en frukost nr.2 á la Mathilda, toast på McD! Kan inte rå för att de är så goda! Man får unna sig något när man gått upp så tidigt!! Haha...sen närmar sig ju Beatch-09, men jag har tidig semester så då kan jag ligga blek på stranden, rätt ensam, så då kan mnin mage vara lite "svullen" haha! Nä, när jag flyttar till Örebro är det dags för hårdhandskarna! Då får jag ju upp min boxningssäck också, det blir kul!!!

Detta är tredje dagen i rad jag har 5 timmar kvartstid I Stockholm, men idag har jag i alla fall en annan tur än de två föregående dagarna, det är ju bra...Men jag får stå ut med den evigt långa rasten...

Hur fördriver man då tiden?
Jo i tisdags så var det enkelt.. jag åt lite, sedan gick jag till mitt hotellrum(för det har man tillgång till, viket är tur!) där kollade jag på O.C och pratade med Mikaela. Sedan så hade Sofia haft en intervju i Stockholm, så då mötte jag upp henne, så åkte hon med mig hem...
   Igår var det lite segare, sov i 3h och tittade på tv i 2h..kuuul...
   Idag ska jag däremot har rooligare än igår...Min bror Marcus sambo, Camilla ska underhålla mig en stund. Hon började inte skolan förns 13. Så hon kommer in till 10, så då får vi se vad vi hittar på...Det är alltid kul att träffa henne, hon är en riktig ballerina, hihi!

Imorgon kanske det blir bowling med Martin, jag hoppas någon ville följa med oss...

Lördag blir det nog utgång med Karolina och Sofia.

Söndag, ska jag göra så lite som möjligt...skönt det ska bli!

Ha en härlig dag och en riktigt skön helg.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0