30min till tåget..

Nu står jag och väntar på att börja jobba. Tyvärr är mitt tåg ca 30 minuter sent, kul att ta över ett sent tåg det första vättiga man gör på dagen, inte så värst!

Ska ner till Göteborg och hem igen, slutar ca 21.30, hoppas jag, om inte det tåget också blir sent.

varför är då tågen sena nu då, jo det är vädret! Det är för kallt för tågen att gå som de ska, typiskt! jaja, det är iaf varmt inne i tåget, värre för dom som får stå ute och vänta, stackars!

Nä, jag ska va på topp idag, vill inte ha skäll. Det är bara att lägga på sitt övertrevliga "jag" då kan de inte va arga, hoppas jag iaf, hihi!

Ha en fin dag och kväll!
Ta på er varmt om ni ska ut, det är svinigt kallt!!!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0