För mig är du värdefull, jag finns här för din skull

Det gör så ont att se vänner lida
Det gör så ont att se dem glida
Glida in i ensamhet

Det gör ont att se dem sluta söka
Det gör ont att se dem försöka
Försöka le när de bara vill gråta

Det gör att jag vill se
Det gör att jag vill ge
Ge dem lugn när det stormar

Kom, jag vill va dig nära
Kom, jag vill dig bära
Bära dig när du inte orkar gå

Du behöver inte försvara
Du behöver inte försöka vara
Vara någon du inte är

Låt det bara komma
Låt det bara blomma
Blomma som en vårdag vi minns

Minnen finns alltid kvar
Minnen som vi alltid spar
Spar för att se tillbaka på det vackra

Glöm aldrig att se
Glöm aldrig att be
Be om hjälp när det är svårt



<3mme

"Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit
Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv"                             KENT-Järnspöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0