Tisdagsledig!

Jag har precis ätit mat som mor har lagat, så gott så! Känns lyxigt att få färdiglagad mat så här en vardag...
   Är ledig idag och mår så gott av det. Jag har kollat runt lite på nätet, beställt en klänning från H&M som jag blev tokkär i när jag såg den! När jag kan andända den är en annan fråga, men jag är bara tvungen att ha den!
   Nu ska jag sy lite, håller på med en sittpall, låter konstigt om jag beskriver hur den ska se ut, vad den är gjord av osv. så ni får vänta och se den när den blivit klar! Kommer att stå bredvid min soffa i det andra rummet i den nya lägenheten.
   Jag köpte två gamla fina trälådor som jag ska ha som soffbort, låter också knepigt men jag tror på min instinkt, det kommer bli orginellt a la Mathilda och kalasfint! Och ingen annan kan få exakt likadant, det gör det lite roligare!  
   Bland det bästa jag vet är när jag får knostiga idéer om inredning...och det bästa nu är, stackars Martin, att jag kan testa allt på en gång och behöver inte vänta! Hehe!

Snart ska jag fixa i ordning mig för att åka till Marieberg, spana lite och handla en sak för mors räkning. Kollade på deras hemsida när Lagerhaus öppnar, det är den 26 februari! Alltså nästa torsdag!! Jag måste dit! Det är min favoritbutik! Kan gå där i timmar och titta på alla fina, roliga och fula saker de har...Och det är billigt, så man blir inte ruinerad när man går ut från butiken heller, perfekt!
   Jag måste hitta en 80-tals outfit till Miccos party också! Men det har blivit ändrat till den 14mars, min namnsdag btw...det blev bättre så, hoppas vi!
   Jag ska även spana in en present åt en vem, viken vän? Det säger jag inte, hihi!

Innan jag styr mot Örebro ska jag packa inför morgondagen och torsdag, sover i Eskilstuna då...Sedan måste jag se till att ha allt som har med jobbet att göra, så jag slipper åka hem imorn innan jag börjar.

Jag börjar få folk som kan hjälpa mig flytta den 7/3, härligt!! Så den 9 mars har jag ingen ursäkt längre, då blir det träningskort som gäller, vare sig jag har motivation eller inte...Jag har ju faktist hela tre veckors ledighet i sommar! Då hade jag ju tänkt ha på min bikini så mycket som möjligt, och det blir ju roligare om man är nöjd med kroppen så man bara behöver bekymmra sig över hur blek man är, än att gå och känna sig blek OCH ful, haha!

Ha en bra eftermiddag och kväll!

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0