Seg torsdagskväll!

Sitter i sängen på hotellrummet i Eskilstuna. Äter chips och Philadephia, onyttigt men ack så gott!
   Är lite smått irriterad över att det är enbart skräå på tv, flippar mellan "Knutby" och "Plus"...Så dåligt! Visserligen är plus bra för oss medmänniskor, men det är ju grymt trist att kolla på...Knutby är bara tragiskt och ganska sjukt att man gjort en "serie" eller vad det nu är för något, kanske inte borde se? Får nog bli enbart gamle Sverker!
   Snart börjar väl något bättre hoppas jag! Men jag ska ju snart sova så jag är utvilad inför min lediga helg...Jobbar endast till 12tiden imorn sen blir det bara roligheter! Men det orkar jag inte berätta om nu, så det får bli en "clifhanger"(eller hur det nu stavas, haha)

Nu ska jag prata med Martin, för det är ingen rolig på msn...

Nattinatti!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0