Lagom mycket att göra

Då ska jag bara sminka mig, sen ska jag åka iväg till Marieberg.
   Vad ska jag göra där då, ja ni jag ska:
1. Spana efter presenter, det är 4st som fyller i februari som skall uppvaktas...
2. Leta kläder till Mikaelas 80-tals fest som äger rum den 27 februari!
3. Kika in i den nya VeroModa butiken, Emma kanske jobbar idag?
4. H&M, in my heart. Är alltid värt ett besök! Måste se om de har fått in en klänning jag så gärna vill ha,
    åtminstonde prova och se om den passar...
5. Se om det finns någon snygg, skön och prisvärd mössa.

När jag har brännt tillräckligt med pengar ska jag köra hem. Där är det den eviga tvätten som ska tas itu med och även massa papper...vet inte vart alla brev och papperslappar kommer ifrån? Jag får ju aldrig post! Jaja...

Ikväll hoppas jag att Tina kunde komma in till Askersund för att följa med mig till Sofia S:s  föräldrar och kika om man kan sätta på takbox på deras bil...För vi ska ju till Branäs på torsdagkväll!!!! Och då måste allt vara klart!

Jag längtar så jag nästan spricker! Ska bli så kul att träffa älskade Annie och se hur hon har det i år, hur hon bor och hur hon trivs...Och så kommer snowboardåkningen som en enda stor bonus...Annie, jag måste få se dig åka bräda, hihi!

Ha en skön dag! Det tänkte jag nämligen ha, för jag är ju sååå ledig!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0