Day off!

Dagen har varit till för att koppla av..tog mig en tur i stan, Askersund alltså! Och kände ett lyckorus när jag gick där på bakgatorna...Jag bara älskar min underbara stad!
   Måste ju säga att jag köpte två fina igår..en handväska från Lacoste och en week-end bag från Guess. De var faktist på 50% rea, så jag är inte helt tokig, men de var lite charmigt dyra så det räckte ändå! Så fina så! Får lägga upp bild på dem...eller så kanske du ser mig strosa runt med dom någonstans, hoppas det, hehe..

Måste bara säga att det är underbart skönt att vara ledig!
   Börjar inte förns 17.09 imorn "kväll"...Slutar dock mitt i natten, men det blir ju som man är ledig två dagar i rad, eller man kan inbilla sig det, hehe..
   Helgen kommer att spenderas på tåget och i Karlstad, precis som för två helger sedan...roligt med variation, eller?
   Så ingen alla hjärtans dag för mig inte, fast det gör mig ingenting. Det är en överskattad skitdag! Får bara folk att må dåligt...och de som inte mår dåligt får en halvtaskig present...Bättre att få den en annan dag som är helt oväntat istället! Men ni får ändå ha en fin alla hjärtans dag, den borde tillägnas vänner istället för kärlekspar...För vänner behöver mycket kärlek dom med! Speciellt dem som inte har någon, för just denna dag är kass för dem... Så min alla hjästans dag är till Er, mina underbaraste vänner! Tack för att ni finns och all kärlek till Er!

Nu är det verkligen tid att sova...sleep tight, good night!

"Now it's time to say good night
Good night sleep tight
Now the sun turn out his light
Good night sleep tight
Dream sweet dreams for me
Dream sweet dreams for you

Close your eyes and I close mine
Good night sleep tight
Now the moon begins to shine
Good night sleep tight
Dream sweet dreams for me
Dream sweet dreams for you"


<3mme

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh tack Mathilda, du är för bra!

2009-02-13 @ 17:11:59
Postat av: tina

du har ett kärleks hjärta här hos mig! jag har skrivit några rader till dig. du får det nästa gång vi ses! jag hoppas du får en bra alla hjärtans dag. du är värd det bästa, gullan! för duuu är sååå underbar. massa kärlek till dig <3 du saknas ikväll. nu dunkar vi håkan kråkan! jag ringer dig imorn!

2009-02-13 @ 21:30:58
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0