A night in Uppsala

Nu sitter jag i Stockholm och väntar på tåget som skall ta mig till Uppsala, jag ska bara åka pass..riktigt soft. Så det blir alltså en natt i Uppsala.

Turen jag har är väldigt bra, lagom långa raster opch ingen kvartstid, perfekt! Men dage har ändå känts rätt seg...varför, det vet jag inte.

Igår var jag och shoppade lite. det blec ett par Snowboardkängor, svarta med vita detaljer från Burton(me love), dock tror jag att jag ska byta till en halvstorlek större, men det fixar jag imorn när jag slutat. Sedan blev det ett par fina skidglasögon, vita och bruna från Dr. Zipe, tydligen ett svenskt märke, de hade många fina och bra goggels, hehe.
   Jag kunde inte hjälpa att köpa ett par snygga jeans från Cubus, de går att ha både taight och baggy-låter det knepigt? Det funkar iaf.. Sedan blev det en titt på VeroModa, missade tydligen Emma precis, hon hade slutat för dagen..Därifrån blev det ett linne, en kofta och ett par svartspetsiga strumpbyxor.
   Så nu är det sluthandlat med kläder för ett bra tag framöver! Nu är alla pengar som blir över, ägnade åt den nya lägenheten!
   Jag hittade två olika outfits till 80-talsfesten också, nu är det bara att bestämma vilken jag vill gå in för och sedan inhandla den..ska nog vänta någon vecka, och spana lite till.

Imorgon åker vi till Branäs! Jag är så exalterad så jag håller på att spricka! Har varit helt rastlös hela dagen idag, för jag vill bara att det ska bli imorgon kväll, så jag får åka och hälsa på Annie!! Känner mig som ett litet barn, haha...härlig känsla!

Idag är en sådan dag jag känner mig riktigt lycklig, det är så härligt!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jaa jag känner mig också sådär som ett litet barn, vill bara att det ska bli torsdag nu nu nu =) Ses imorgon kväll thilda!! Ha en fin kväll =) Kram

2009-02-04 @ 20:19:26
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0