Trött!

Idag vill jag bara dra täcket över huvudet och sussa hela dan...Men jag har pallrat mig upp iaf, ett under!

Visserligen ska jag ha APT, så jag är i Hallsberg hela dan, civilklädd...men jag gillar inte att börja innan 9...för jag måste gå upp ca två timmar innan jag börjar, för att äta, fixa, tanka och köra...Så jag anser att när klockan ringer kl.6 tycker jag det är jobbigt!

Fast jag är ju glad att klockan inte är 02.45, som den kan va i värsta  fal...Men jag är trött ändå!

Ikväll är de scouterna...Var ett ra tag sen jag unde vara med där..nu är de bara två gånger kvar plus julspel för denna terminen...

Jag vill ha jul nu...Och jag vill vara ledig, men det kan jag glömma! Men man får önska!

Ha nu en bra dag, det ska jag ha trots att jag är trött...det går väl över!

<3mme


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är vi två idag. Känns som att jag skulle kunna sova i tre veckor i sträck;)

2009-12-09 @ 22:02:07
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0