Cancer är fruktansvärt!

I söndags fick jag reda på att en som familjen känner hade fått cancer, i bukspottkörteln. Han hade blivit dålig i maj tydligen. Mina föräldrar sa att han hade ganska ont.

Jag pratade med mamma nu och hon sa att han hade gått bort igår. Det gick så fort...Så hemskt, han var drygt 50...
Jag sänder en tanke till honom, jag vet att han kommer till himlen! Och jag tänker framförallt på hans familj, släkt och vänner. Han var en sån härlig person, så svårt att förstå att han inte finns nu...Gud ta hand om honom nu, så han slipper ha ont.



Vila i frid Tommy.


Jag sänder även en tanke åt de som har någon i sin närhet som har denna fruktansvärda sjukdom! Hoppas verkligen det kommer kunna gå att rädda fler från lidandet.

<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

Hemskt... gäller att man lever i nuet och njuter av varje sekund!



Varm kram!

2009-08-12 @ 18:25:45
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: annett

jag hörde också om tommy :( tragiskt.¨

tonys mamma gick också bort av cancer i juni. det är en hemsk sjukdom :( kramar

2009-08-13 @ 19:20:32
Postat av: Tina

cancer är fruktansvärt... Tomas och jag fick reda på att hans morbror kanske inte kommer klara sig. behandlingarna hade inte visat något positivt reslutat.



tänk om alla i sin omgivning kunde få må bra nån gång....

2009-08-14 @ 17:55:47
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0