En jobbarfredag

Charlortte sjöng som den drottning hon är! Hon har grymt bra röst! Hennes klänning var superfin, luskat ut att den är från Sass & Bide och självklart hade hon Christian Louboutin, svarta med öppen tå. Så snyggt!

Jag inhandlade bokstäverna som ska pysslas med när ja hinner nu nästa vecka. Mikaela giissade rätt på de resterande tre, svår nöt där.
   Sedan blev det en svart top, likadan som jag har i gräddvit, från MQ. Och en till svart topp, med volanger på axlarna, också från MQ.
   Volanger på axlarna kanske inte låter så fint, men den är söt, tycker iaf jag! Det är ju det som räknas!

Nu sitter jag i Stockholm, har nyss ätit matlådan, makaroner och kumlakorv, smaskens!
   13.41 bär det av mot Uppsala, tillbaka till Sthlm, U, Sthlm, U-sedan ska det sovas där, på Scandic...frukosten suktas efter redan nu.

Imorn blir det att åka frpn Uppsala till Stockholm, tillbaka till U och sedan Sthlm igen. För att sedan ta sista tåget för turen och sluta strax innan 14.

Sedan blir det hem och göra i ordningen för kvällen. Mikaela kommer på besök! Wei! det ska bli så skoj. Vi ska på inflyttningsfest hos en kollega till oss! Det kommer bli kungligt!

Söndagen blir det att åka till Åmmeberg. Sofia har semester 1 vecka och är hemma! Ska bli så kul att träffa henne, catch up! Dock jobbar jag på kvällen, börjar 17.57, men det får väl gå. Ledig måndag och tisdag, onsdag börjar jag och slutar tidigt...Känns mycket bra just nu!

Ha en kul fredag gott folk, en annan jobbar, men jag kan ha skoj ändå!
<3mme

Denna hunk sitter på en vit t-shirt som jag införskaffade mig i onsdags..njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0