Marmelad!

För tillfället har jag en helt mosad hjärna, tack vare uppvaknande 02.40 i morse, sedan när jag kom hem sov jag i ca 4h. Så jag är som marmelad just nu...Tål inte tidiga mornar, just för att jag blir så trött och lägger mig och sover på soffan, alldeles för länge...Tur att jag börjar vid 15-tiden imorn, så jag hinner bli människa igen. Dock sluta jag ju då mitt i natten, men det har jag så mycket lättare att ta.

Vad har hänt på senaste? JOBB! Inte så mycket mer än så faktist.
Jobbade ju på Aspa i lördags, det gick toppen. Det var ritkigt kul, men skönt att det är en engångsföreteelse...för jag vet varför det inte är mitt kall i livet. Men det är kul att hoppa in på bröllop där allt handlar om kärlek. Härligt att se, så fint brudpar!

Söndagen spenderades med Martin. Han fyllde ju 22 år! Det påminner mig om att jag har ca 5 månader tills jag själv är ännu ett år äldre, dock ej klokare på vad jag vill bli...Kanske hinner komma på det under hösten? Kan ju alltid hoppas!

Vi firade iaf Martin genom att åka till hans mor i Motala och äta mat och fika med tårta, så himla gott! Svängde förbi mammi och pappi med, så skönt att se dom! Man behöver en kram från dom ibland, så glad att jag har just dem till mina päron!

Helgen gick alldeles för fort, insåg inte att jag var ledig...nu till helgen är det jobbhelg...men jag ser fram emot den ändå..för lördag blir det fest och söndag får jag träffa Sofia, och självklart de andra brudarna! Ska bli så kul att se henne! Prata med henne och uppdatera varandra på riktigt!

Nu ska jag se klar på "Ryktet går" på nian..den är faktist rätt bvra hittils..Grabbarna ser på fotboll, Martin, Jakob och Calle..Skönt med två tvapparater!

Ha en fin kväll!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0