Invigning!

Var på Mariberg förut, mycket bra rabatter...Men jag spanade mest, för jag insåg att de flesta affärerna har ännu bättre rabatter mellan 20-22.
   Så jag ska åka dit igen, miljöbov som man är...Då ska jag inhandla bokstäver från Panduro som jag ska måla i guld och sedan sätta in ett foto på mig och Martin i bokstaven O, så den blir som en ram .Ni kanske kan lista ut vad de andra tre bokstäverna är då?
  Lite pyssel framåt kvällningen, det blir skoj!

Sedan spanade jag in en topp från MQ. Jag har den i benvit, men såg den i svart och tror jag ska slå till. Hittade även en svart klänning från ParisKate&I, den ska iaf provas.
   H&M ska jag försöka hitta en jacka/kavaj som jag sett på shoponline och i katalogen, men stor risk för att de inte har den tyvärr. Sedan kanske det kan bli underkläder, behövs alltid!

Kl.20.30 ska Charlotte Perrelli spela, det måste jag se såklart! Någon som är sugen på att följa med mig?

Hoppas ni ha en bra kväll! Jag ska ha det lite festligt!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

LVE?

2009-08-27 @ 21:12:49
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Anonym

LVE?

2009-08-27 @ 21:13:03
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0