"I'm the king of the world"

Nu är jag slut fast ändå allert!

Jag har avrit ute och sprungit i mina MBT-skor, wei! 28min, I'm impressed! Sedan när jag kom in i lägenhetn, flåsandes som en tok, tänkte jag att jag borde träna mage och armar mer. Så tog fram mina hantlar, min yogamatta och på med David Guetta (fick ju Spotify av min kära bror Marcus i förrgårkväll) på högsta volym! Så pumpade jag på som en galning och blev helt slut. Sedan streschade jag till Ted Gärdestad och körde lite avslappning (det var den bästa delen av allt, haha)

Så nu är jag nöjd med min dag! Man mår så bra av att anstränga sig, bara man kommer igång är det ju "inga" problem..även om man nästan svimmar av flåset...

Hoppas ni alla har en bra kväll. Själv är man nu "långledig", fredag till och med söndag! UNDERBART!

<3mme

 

skönt att tänka på små gruskorn, grässtrån, astfaltskanter, kvittrande sånger och skrattande barn, bara konsentrera sig på att andetagen inbte ska bli högre än ljuden omkring...istället för allt det där som kallas framtid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0