Fullbokad helg!

Mikaela kom efter jag slutat jobbet i lördags. Vi fixade oss (TACK söta du för att du orkade locka mitt hår<3) sedan var det dags för att äta på Pitchers. Det blev hamburgare, så otroligt goda och mättande! efter mat var det dags för att gå mot söder igen.
   Inflyttningsfesten var riktigt trevlig, Emelie du har verkligen en drömlägenhet! Tack för att vi fick komma!
   Det blev Frimis för mig och Mikaela efter festen. Vi träffade några vänner till mig och även Ida, från Vadstenatiden...

Innan vi skulle gå hem tänkte vi att det va bäst att besöka toan. Utanför stod en kille och undra om vi kunde se om det fanns en tjej vid namn E där inne. Vi såg att det var en toa upptagen. Så vi knackade på utan svar. Sedan gjorde vi våra behov och efter det knackade vi på iegn, utan svar. Då gick vi och hämtade en vakt. Han kunde inte få upp toaletten, så jag fick försöka. Säger bara tur att man har snits i fingrarna! Upp gick låset, och där inne sitter en tjej helt deckad. Helt borta, halvnaken...Så hemskt!
   Stackars vakten blev generad(han var av de manliga könet...) Han ropade på fler vakter...Innan de kom fick vi ett livstecken...ett ynkligt "Ja" när jag hae ruskat på henne och sagt att hon måste vakna.
   För en stund trodde jag hon var död, riktigt läskigt!

Vakterna kom och gav mig i uppgift att klä på henne, de sa att det inte var passande för dem. Så den snälla medmänniska jag är, får henne att torka sig själv. Hjälper henne upp från toalettsitsen och på med alla kläder... Sedan tog vakterna hand om henne, och hon fick åka polisbil...förhoppningsvis till akuten för magpump, för hon var helt väck! Blåa ben, så läskigt! Om inte akuten, blev det garanterat fyllecell...

Hoppas ni har insett sina begränsningar och inte gör om samma sak en gång till...Nästan gång kanske hon försöker gå hem själv, och någon annan som har andra avsikter vill "hjälpa" henne...vad händer då?
   Vill inte ens tänka på det!

Söndagen spenderades framför tv, sen åkte Mikaela hem och jag rullade på Åmmeberg för välkomstmiddag för Sofia. Tack för det fina Hamamgrejerna och tack för det söta armbandet!
Och TACK! för otroligt god mat! Mums!

Det gick bra att jobba igår, men uch vad trött jag var när jag åkte hem...fick veva ner rutorna...

Helgen var toppen! Har nog aldrig förut hunnit med så mycket förut under en helg! Jag älskar att ha mycket att göra när det gäller att umgås med vänner och familj!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv söt för en underbar kväll:)

2009-09-01 @ 10:29:55
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: lovisa

åh söt blogg! :)

2009-09-01 @ 10:46:49
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0