En vårdag i Helsingfors

Då har jag precis bokat en Helsingforskryssning för mig och Martin, vi åker 19-21 april. Det ska bli skönt att bara komma bort en stund, även om det är en "finlandsbåt". Det är två kvällar ombord plus en dag i Helsingfors, där har jag varit två gånger tidigare och det är en superfin stad!
   Så nu har jag någonting att se fram emot, det ska bli skönt! Och hur vi kom på detta? Fick hem ett erbjudande från Åhlénsklubben om att man fick en kryssning(dock utan mat) i C-hytt...Och när det var under de dagarna jag är ledig tänkte jag, varför inte och Martin tyckte det lät som en bra idé! Vi löste upp oss till en B-hytt för C-hytterna var slut, men det kostade endast 156kr, det äär de ju verkligen värt! Det är ju inga lyxhytter direkt, men det är ju inte där man spenderar hela resan...Billigaste minisemestern någonsin, me like!

Nu ska jag strax till jobbet, det känns ganska lätt idag, för solen skiner och jag får snart åka iväg en sväng!

Ha en underbar dag!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0