Träning,utbildning och fika!

Igår var första dagen i mitt sundare liv!
Tränade för första gången sen 30 januari!! på gymmet...kändes OTROLIGT skönt! Ska träna imorn med! Nu ska jag bli mer trimmad än någonsin! Ska bli så sund och go!

Iadg blev jag erbjuden att bli 58:a...jag tackade självklart ja! Utbildning är alltid bra, mer variation på jobbet är också kul, sen blir ju lönen lite bättre också! Härligt härligt!!!Så den 13oktober åker jag ner till Kalmar för att gå på utbildning!Ska bli riktigt skoj!!!

Ser fram mot morgondagen! Slutar hyfsat tidigt och sen efter jobbet blir det ett träningspass, fika med Tina och eventuellt Sofia och sen blir det V.I.P-kväll på Letex! Så skoj eftermiddag/kväll imorn!

Kan man va på bättre humör än vad jag är nu? Det är frågan! Allt går toppen just nu! Letar fortfarande lägenhet i Örebro, 2a helst 3a, nära centrum i Örebro, let me know if you know, hehe!!

Ha en underbar eftermiddag och kväll!

<3mme

psst!om en vecka åker jag och älskade Mikaela till ullared för shopping! Så skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0