Om helgen kunde va längre..

så skulle jag mysa med Martin..fika med tjejerna..hälsa på farmor, ringa vänner och städa bilen, tvätta bilen, fixa med kläder och fundera ut va just jag är ämnad för att göra...eller varför inte bara ligga och titta i taket? Skulle va skönt om helgen hade några fler dagar i vilket fall som helst!

Gårdagen var riktigt skoj, men slutade tyvärr med några tårar som tog ner stämningen..men om man får va lite ego så var det skönt att det inte va jag som grät tårarna..jag mådde tipptopp hela kvällen!
Tack tjejer!Ni är underbara!

Ska bjuda på den söta bilden på Tina och mig, som togs inne på Klara's igår...även en bild på några av tjejerna som var med och svängde på sina lurviga! Och den grymt snygga?(haha) bilden som Sofia tog på mig innan utgång...












"Remember yesterday, dream about tomorrow and live today"

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0