Klipp, klapp, kluppi

Nu har jag klippt mig!

Jag var skitnöjd när jag gick där ifrån! Men nu...var är mitt hår???De som va så långt och fint! Jag sa till frisören, ta det som behövs..så visade hon, de va typ 3 cm, då sa jag, du kan ta lite till sa jag...Så tog hon 10cm ist!!!! Hjälp mitt hår!!
Och så tänkte jag klippa luggen kortare, för den är så himla ång...så sa hon att det va fint med en lång tjock lugg, så den toppa hon lite på bara...Precis tvärtom vad jag hade tänkt från början...Hade tänkt spara längden och korta luggen...Varför blir det alltid såhär? Varför går jag med på saker för?

Nu låter jag ju hur missnöjd som helst men frisyren är jättefin! Men jag ville ju ha mitt långa hår kvar, så jag kunde göra det lockigt och fint..dumma mig att jag inte kan bestämma mig och hålla mig till det..

Är nog bara lite missnöjd för att jag inte är van..det blir nog bra..
Men nån gång vill jag gå till frisören och gå därifrån med det största leendet på jorden! Och jag ska va nöjd på en gång och inte behöva tänka att jag vänjer mig!

Det fixar sig...och om man frågar nån så kommer de säga att det är fint, för det gör folk jämt! Bara för att man tror att personen i fråga vill höra det...men om ni ser mig, så vill jag höra sanningen! så om jag inte passar säg till!

Skönt att det slitna är borta iaf!

nu styr jag mot Martin, så får jag se om han ens märker att jag klippt mig, brukar han aldrig göra, haha!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0