I wish my dream come true!

I natt var det svårt att sova...låg och tänkte på vad jag får för besked om fortsättningen..funderade på hur jag kommer reagera om jag får/inte får stanna...så himla jobbigt är det! Hela helgen har jag tänkt på min domedag Måndag...
Det enda positiva jag tänkt om idag var min dröm jag hade mellan lördan och söndan...då drömde jag att 3 fick stanna och jag var en av dom...

Uch! Har en klump i halsen, nånting som drar i bröstet och magen ska vi inte tala om...Håll tummarna för mig!

"Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
och att dina ord i natten är det enda som når in

Jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen
och jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din"

Ha en toppendag!
<3mme

"like a shooting star you shine brightest of them all"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0