Haft en bra helg!

I fredags besökte på min rast, som jag hade i Stockholm  min kära bror Marcus..tog tunnelbana och en buss..De hade så fint och mysigt, dock litet..på vägen tillbaka till Centralen satt en skön gubbe med på bussen och pratade med ett skönt gammal par..så härligt att se...det bästa citatet på hela veckan kom från dom...skriver det sist som ett bra avslut!

Jag slutade tidigt från jobbet, sen bar det av in till Örebro...Va hos Martin en stund, mös och åt lite mat..Sen åkte jag vidare till Sofia...Hon hade det jättefint i sin studentlya! Så började festen!!
Jag, Sofia, Annie och Karolina styrde vår kosa till Conventum för konserter och dans, hehe..såg  Looptroop och Teddybears STHLM..De sistnämda va kanon, de första va sådär, för tänkte bara på hur äckliga dreads den ena hade, blä!
En kväll som va skoj och slutade med flöt på MAX!

I lördags så fick jag Äntligen! sova ut...Sen åkte jag och Martin till Marieberg..jag handlade inget, trot eller ej, men Martin fick 2par byxor och en shorta med sig hem..jag visade honom mitt älskade H&M nämligen!! Haha!
På kvällen blev det chirre och film! Myyys!

Idag har jag också tagit det lugnt! Fika en sväng med Karolina och Annie innan jag åkte hem till Askersund för att "fira" min farmor som fyller på tisdag..Efter Jag, mamma och pappa varit hos henne blev det glass i hamnen, så gott så!

Och nu sitter jag här och väntar på att lite roligt folk ska logga in på msn! Sen blir det nog tv och sängen...

Imorn blir det jobb, men det glömmer vi för en stund...

"-Man dansar inte nykter.
-JO, på tisdagar!"
för sköna gubbar!

TACK FÖR EN BRA HELG!

Njut av de sista timmar nu!
<3mme

psst...grymt fint väder idag! blir på så gott humör! fler sånna septemberdagar TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0