Let's bowl!

Sitter i sthlm(ovanlingt?) och har rast...ska åka hem om 2h...
Sen när jag kommer till hallsberg måste jag skynda mig och svira om, för jag ska åka direkt till scouterna efter jobbet och så ska vi åka till laxå och bowla...det ska bli skoj och se hur de går för de små stjärnorna, hehe..

"Come on everybody, gather round...
I'm gonna show you how to knock 'em down.
When I'm on the ball, I'm the number one!
And I'm gonna show you, how it's done!

Let's bowl, let's bowl! Let's rock 'n roll!
Hey come on let's get this show on the road..
Let's bowl, let's bowl! Let's rock 'n roll!
We're sittin' on a bomb, that's about to explode!!"


Imorgon är jag ledig..ska bli så skönt! Ska tvätta, träna och må gott..åka till Martin på kvällen tänkte jag...

Jag kan också upplysa er om att mitt rum är fint nu, garderoben är resad och ett jobbigt avsnitt i mitt rums historia är avslutat och nu börjar den nya, rena och fina delen av rummets framtid!
Nu är de bara att skicka i väg de kläder jag rensat ut till bättre behövande! Så slipper jag tänka på de mer..
Så stolt att jag ÄNTLIGEN fått det gjort, och mamma är överlycklig! Än finns de hopp om mig, tänkte hon nog, haha!

Ska beställa tågbiljetter för resan ner till kalmar, ska ju på kurs nästa vecka..Ska bli skoj, men är lite nervös hur de ska gå..men om alla andra klarar det så varför skulle inte jag?! Så jag intalar mig själv att det är bara att ta fram plugghuvet och köra igång! Hänga med på vad de säger, läsa lite hemma och köra hårt!
Ni får ju självklart inte glömma att hålla tummarna för mig ändå, för det behövs alltid!

Hoppas ni har en skön eftermiddag och kväll, utan regn och rusk..bara sol!


Nu ska jag nog köpa mig en skvallertidning och godis, så att jag kan fördriva tiden på någe vis...
<3mme

ps. såg på grease2 här om dan...den är ju bara för underbart toppen bra! även dirty dancing2, också klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0