Let your emotions be your guide

Haft en härlig helg! Nu är det slut, eftersom jag snart ska svira om till uniformen och styra mot Hallsberg för att jobba 18.00-00.30!
Missar massa bra program ikväll, världen går ju inte under men ibland vill man bara sitta i soffan och ha det mys, istället för att häva sig ut i regnrusket mitt i natten...

Gårdagen spenderades med Sofia, Karolina och Annie. Först var det shopping i Örebro, sedan vidare till Marieberg..vi är alltid lika sent ute med out-fiten, haha! Får bättra oss!
Sen var det att göra sig snygg inför kvällen...Först Jc-fest och sedan utgång på Klaras! Tycker kvällen blev lyckad! Hade skitskoj och fick dansa hela natten lång! Underbart! Träffade även Ido, skojskoj! Då ska vi försöka med utgång 16nov och få med Karin rarin!
Efter krogen blev det McD, gott och behövligt! Och efter det en plågande gång hem till Martin...och med plågande menar jag att mina tår höll på att ta kål på mig!! Sen regnade det och det värsta var ändå när en bil åkte förbi och skvätte ner hela mig med vatten! Kände mig som i Bridget Jones i slutet av andra filmen, ojoj!
Men ett gott skratt blev det iaf, haha! Vill verkligen se bilderna ni tåg på mig då Annie och Karro, kan va intressant, haha!

Tack för en mysigdag tjejer!

Idag har jag slappat framför tvn och haft det mys med Martin, finns inget bättre sätt att spendera sin söndag på!

Imorgon bär det av till Motal..Ska få en heldag med my Micco! Vi ska till Linköping på IKEA och shoppa! Ska bli skojigt värre!

Nepp nu får jag göra mig anständig för resenärerna!
Hej hopp gummi...boll!

<3mme

"On and on 
This love I feel for you goes on and on

This world can be a scary place
And so much love goes to waste
One moment everything is clear
The next it all could disappear

We need something to hold on to
I wanna be that thing for you
'Cause you're not in this all alone
Your heart has finally found a home

On and on
This love I feel for you goes on and on
It's something you can't lose
You're gonna find, this heart of mine
Will stand the test of time
On and on
Can't you see, this is where you belong
I've got so much to give
And down you've gone and let these arms
Shelter you tonight

Words can be so hard to trust
They made a fool of all of us
Let your emotions be your guide
And go with what you feel inside

I know that what I feel is deep
And when I play, I play for keeps
I know that you've been hurt so bad
But this is something made to last

I can feel us moving
Closer by the minute
This is so amazing
Have a little faith and
Let me lead the way
I can promise you that "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbart rolig kväll =) Du ska få se bilderna, kommer finnas på facebook oxå. Snart igen tack :D

2008-10-26 @ 17:57:42
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0