Förkylningen älskar mig..

Övningsåkningen igår och idag har gått jättebra! Fått gott upp tidigt i svinottan! Igr började jag halv 6 vilket innebar att jag gick upp 4,uch! Och idag började jag 5, det innebar att jag gick upp halv 4! Jag hoppas ni andra låg och sov då, helt sjukt skumt att gå uåå så tidigt!
Imorn blir det lite mer human tid, tror jag började vid 11, så blir det överliggning i Karlstad och sen kort tur på torsdag, slutar vid 10, så ska jag åka vid halv tre till Kalmar, för att på fredag skriva provet, som jag förövrigt inte pallat med att plugga till så mycket som jag borde...som sagt, märker verkligen att jag inte ska börja plugga på högskola eller liknande, de är jag alldeles för omotiverad för..och nu lockar ändå löneök på 2000kr, vad lockar då när man pluggar? Inga pengar, nudlar och böcker i högar?
Måste säga att jag är imponerad av dig Sofia, som orkar! Du är fuktig! Keep up the good work<3

Nu ska jag inte ha ett helnegativt inlägg..Jag har nämligen fått ledigtpå Julafton! Weihoo!!! Sen har jag 6 semesterdagar att ta ut, så om nån är sugen på en sista minuten? Det är iaf jag! Ska undersöka saken!

Nu ska jag ta tag i mig själv, äta lite mat så att jag blir pigg och sen blir det plugg(vad jag tjatar, jag vet!sorry, nästa vecka blir det bättre, hoppas jag, hehe)

Om ni ögnar igenom detta mina tjejer, så skulle de va kul och se er, på lördag? eller fredag kväll? Let me know!
"I'm sending you an sms"

<3mme

tog ett klokt beslut idag, det är skönt att göra det rätta<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra vad de kan ha varit för klokt beslut? :P Du kommer klara provet fint på fredag, tror på dig! Skulle va kul att få träffa dig snart!

2008-10-21 @ 20:16:25
Postat av: Anonym

Undra vad de kan ha varit för klokt beslut? :P Du kommer klara provet fint på fredag, tror på dig! Skulle va kul att få träffa dig snart!

2008-10-21 @ 20:16:52
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0