58 weihoo!

Då är man tågvärd med funktion 58 nu då, känns toppen! Så nu är utbildningen slut, jag kan andas ut och imorn har jag min första tur som ombordansvarig på loktåg, spännande!

I måndags åkte jag ner till Motala, till Mikaela. Vi åkte vidrae till Ikano-huset i Linköping...Där blev det mycket shopping, skratt och bus. Hon är underbar! Hon är så nära men så långt bort, min lilla Micco<3 Me love my friend, mucho grande! Om vi kunde ses mer skulle mina dagar va ännu bättre!

Igår tog jag mig en tur till Åmmeberg och hälsade på Tina. Kul att se henne, va alldeles för länge sen! Vi tog oss en promenad och pratade om allt och lite till! När vi kom in från promenaden hade Pernilla (Tinas mor) bakat bullar. Ni ska bara veta hur goda dom var! Helt nygräddade och ljumna! Mums! Tack för de, hihi. Mycket trevlig stund, måste ses snart igen vännen min! Du är toppen!

Nu ska jag hjälpa bror städa hans bil, han ska sälja den fina...så får han fixa min bil, den låter som en raggarbil igen, haha!
och efter det fixa lite för morgondagen och helgen, ska bli skoj!

<3mme

Kommentarer
Postat av: tina

du är toppen!



har försökt ringa dig. jobbar du nu i helgen? sofia och jag ville ha med dig på vår filmkväll som vi hade. hoppas du mår fint!

2008-11-02 @ 00:35:35
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0