Vaken

Ja nu är första sträckan avklarad. Nu väntar jag på ett tåg som går 07.33 mot Göteborg. Sedan har jag 2h där, så då blir det lite lunch, ingen shopping idag inte.

Kanske ska uppdatera vad som jag pysslade med i helgen?
Fredagen var jag helt slut efter min långa tur med 5h kvartstid...Så jag mös med Martin.
Lördagen tog jag tåget ner till Göteborg för att vara med på möhippa! Som ni kanske vet ska ju min yngsta storebror Mathias gifta sig, så det var för hans fästmö Johanna, som vi hade möhippa! Hon fick göra uppdrag på stan. Sedan åt vi på Meze en grekisk restaurang, supergott! Efter det blev det bowling på Star Bowling, vilket är IFKs hemmaplan, haha...
Sedan blev det en biltur ut till Tjörn för att äta igen...3 rätters, först en god soppa, sedan tacco och efter det åannacotta med hallon! Vi hade även "Mordmysterier" där...superkul! Jag var Sterling Brandy som blev mördad, sen blev jag Polis Bewitt, haha!
Söndagen åkte jag bil hem med Mathias, Johanna och Sandra. så sov jag hos Martin..Och mån-tis hade jag överliggning i Sthlm med Sabina! Det va kul!

Nu måste jag skynda mig ut till tåget!

Mer vaken nu iaf! fFrulla #2 har nyss glidit ner.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0