Unknown fotosession

Det är konstigt hur länge man kan sova egentligen... La mig tidigt igår, vid 22, jag var helt slut. Och för första gången på bra länge ställde jag inte klockan...Vilket resulterade i att jag vaknade strax innan 8 av Karolinas sms, haha...Hoppas hon har det bra i Sthlm på konsert! Jag tyckte det va alldeles för tidigt för att gå upp på min lediga dag, så jag somnade om. Vaknade och låg och "drog" mig...Sedan gick jag upp, tänkte att klockan kanske va 11.. Ojoj, vad jag hade sovit länge! 13.20!!! Nog för att det är skönt att sova länge, men inte så här länge!

Har gått runt och degat hela dagen, hade egentligen massor att göra, men har inte kommit till skott..Så nu får jag stressa som vanligt för jag ska iväg till Martin...och innan jag kan åka måste jag plocka i ordning massa saker jag har spritt ut över hela huset, för bror Marcus och hans flickvän Camilla kommer hem i helgen, så då får jag inte ha saker överallt..

Just ja, i tisdags eftermiddag när jag körde hem från jobbet så blixtrade det till...Blev mycket förvånad, satt i min egna värld och sjöng med till radion...Hoppsan, fartkameran tog visst kort, SKIT!!! Körde ca 10km för fort utan avsigt, jag hade ju inget brottom hem ens..Så kan det gå när man lyssnar på bra musik! Passa er, hehe. Hoppas det inte blir något, bilen står ju på pappa och jag "lånar" den ju bara...så pappa ser ju inte ut som jag, vet inte hur de där funkar men..har förvarnat om en fet räkn ing iaf, mor och far bara skaka på huvudet och fnissa...

Dags för en uppryckning med städartagen och sen "hopp in i duschen" för att skynda mig till min kärlek!
Blir en "milkyway" idag med, kan inte dimman bara försvinna? Otäckt att köra nu i skymningen när massa djur är i rörelse!

Glöm inte "tu padre" på söndag!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0