Breathe

Förutom att jag satt barnvakt på dagen i fredags så hade jag en toppenmysig kväll! Den spenderades med de bästa SofiaTinaKarolinaAnnie! Först så åt jag och Karro på McD(andra gången för min del, haha) trevlans! Sedan var det invation på snygga brudar hemma hos Karolina. Vi såg på Idol och överföll Karros säng, den va bra skön! Fattar varför du har så mycke äventyr bruden(hoppas du ser det komiska i det jag just skrev...kan inte släppa idioten som har det "perfekta" livet...bara ett ord åt honom: PUCKO! och då är det inte chokladdrycken jag talar om!)

Synd att Anna åkte ut, men hon får nog kontrakt ändå. Så länge Alice och Kevin är i final så skiter jag i resten! Haha! De är duktiga! Fast Kevin kan ju få kontrakt ändå, kan va svårare för Alice. Så Alice ska vinna och Kevin ska komma på silverplatsen! fattar inte att Robin kan va kvar? Nog för att han är ser riktigt bra ut och har en hyfsad röst, ska man väl ändå ha det där lilla extra som gör att man nåt fram till lyssnarna och ut genom tvrutan, eller?? Och Johan ska vi inte prata om...Haha! Han är så osäker på sig själv den stackarn så att jag mår illa! Men visst, jag har alltid gillat hesa röster, men de ska vara kontrollerade inte upp och ner som en riktig karusell!

Nog om Idol. TACK! för att ni finns tjejer, ni är bäst! Helt underbart toppenbra! Försvinn inte<3

Åkte hem till Martin i snön, vad jag ÄLSKAR när det blir snö! Slask är det värsta jag vet, men snö! Me like, me LOVE! Sussade gott. Tyvärr har jag jobbarhelg så det va upp tidigt och iväg till tåget! Helt okej jobbardag.

Idag har jag haft det mycket bra med. Som jag skrev om hamburgaren förut, mmm, gott!
Har jobbat med riktigt bra kollegor, både från Hallsberg och Stockholm, alltid en stor fördel!

Nu ligger jag på Uplandia i Uppsala och är glad att jag kan mysa i sängen, för utanför fönstret yr snön som aldrig förr! Blåser svinet ute! Hoppas det inte blir så mycket komplikationer med detta vädret, för då blir det inget bra för mig att jobba och åka tåg imorn. Då blir det säkerligen förseningar och dom vill jag hålla mig borta ifrån!

Jaja, nu är det dags att göra sig i ordning för natten. Alltid så svårt att slita mig från datorn och sova när jag sover borta, kanske va dumt att skaffa sig en bärbar, haha. Neje! Verkligen inte egentligen...den är toppen! Men kan va så att Mathilda behöver lite mer självdiciplin, hehe!

Sleep tight!
<3mme


Tänkvärt
"All you touch and all you see,Is all your life will ever be."

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser absolut det komiska i de hela ;)

och PUCKOT..ja jag har helt enkelt inga ord..

2008-11-30 @ 22:41:02
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0