Lång dag

Måndag-Utbildning, Scoutplanering inför hajk, laga mat

Tisdag-upp vid 7, utbildning 9-16, Aspa 18-22, laga mat 22.30-23.30, dator 23.30-24.00
GODNATT!!!!

Onsdag-Utbildning, Martin<3
Torsdag-Utbildning, Tvätta, Packa för helgen
Fredag-Utbildning....På kvällen ska jag vara scoutledare på en hajk
Lördag-Hajk....Kvällen blir festlig värre!Cocktailparty hos Mikaela, Motala
Söndag-VILA!

Ser verkligen fram emot helgen! Mikaelas cocktailparty! Igår hittade jag en supersöt kjol med hög midja med rosett i midjan...den är skiftande i mörk olivgrön/guld/svart/? hur fin som helst! Till den blir det en enkel topp, i svart så att kjolen får tala och glänsa för sig själv! ILOVE IT! Den är från French Connection och kostade 1.100, men jag köpte den på 70% rea (smart som man är...) så gav inte mer än 330kr...Hur nöjd som helst...kommer nog upp en bild på den inom kort!

GE MIG HELG NU!

Ta de lugnt men lev livet!
<3mme

Kommentarer
Postat av: annett

låter som en superkul helg! :D smart inköp också!!
kram

2008-05-09 @ 14:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0