Första Maj Välkommen!

NU ÄR DET VÅR! UNDERBART HÄRLIGT!

Gårdagen var toppen! TACK min kära vänner, ni är bäst!<3

Först så var det grillning hos Markus med ett gäng härliga människor, i like! Hade hur roligt som helst! Såg även motorcyklarna<3
Lite senare bar det av ner till stan...Följde med när Sofia skjutsade på lite folk och fick se en riktigt fin valborgsmässobål! Även mycket vackra fyrverkerier!
Sedan var det en liten sväng till Emil och sen hemmåt...

Min Valborg var nog den bästa på länge...
Vänner
Grillning
Motorcyklar
Brasa
Fyrverkeri
Kunde inte ha varit bättre!

Idag har jag myst med Martin...Jag gjorde mat till oss...hur gott som helst blev det! Helstekt fläskfilé med äpplen, potatismos spritsad och skjuts in i ugnen, och en otroligt god sås på spat från äpplena och köttet! Som efterrätt var det årets första  Jordgubbar med perfekt vispad grädde<3

Ikväll blir det att dega hemma själv i soffan...och imorn är det skola igen och på kvällen blir det att jobba, även lördag jobbar jag...

Hoppas Ni mår bra!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0