the flakes keep smiling

Massor med snö, det är riktigt fint! Men nu vill jag ha vår!

Jobba frukost gick finfint, men va ganska trött i söndagskväll..men jag har kommit på att jag funkar bättre att jobba tidigt på dagarna istället för sent på kvällarna..Man mår bättre av det!

Denna vecka blir det många timmar på Designrummet. Det ska bli jätte roligt!

Hoppas på att SJ ringer denna vecka och säger när utbildningen börjar och vilken tjänst jag får..

På torsdag ska jag med min underbara Mikaela till Västerås! Hon ska på läkarundersökning, sån som jag va på..Hon kör också SJ..det är grejer de, hehe!
   Eventuellt ska gamle Fia från Boxholm med också, roligt att se henne med..
Längtar till Torsdag då jag får umgås med Mikaela en hel dag! Precis så som de borde vara minst en gång i veckan!!!Och gärna fler!

Ha en fin dag! Och akta er så ni inte halkar för det är halt!  Både med bil, cykel och till fots!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0