Shine like the sun!

Solen gör mig lycklig, liksom Martin, familjen och vännerna! Saknar er när ni inte är i krokarna!!!

En dag som är slapp, men ikväll blir det fullt upp- Ska med som ledare för scouterna och bada, så då måste man ha koll så att inte olyckan är framme!

Imorn blir det upp med tuppen för en dag att hjälpa pappa. Fredag blir det 3olika jobb...börjar jag bli knäpp och har jag slutat att ha förmågan att tacka nej nu?
Först ska jag hjälpa pappa, från tidig otta till lunch. Efter det blir det att hjälpa till på Designrummet, och när jag är klar där så är det en biltur ut ill Herrgårn och servera...sammanlagt blir det ca 15h jobb...jag är knäpp så är det!

Lördag blir det att jobba på herrgårn, men söndag...då ska jag sova och slappa och inte lyfta ett finger! Haha, kommer va död!
Hemskt att pengar kan styra en så...fy, jag får skärpa mig! Jag har ju alltid kunnat säga nej! Får börja med det efter helgen igen! För såhär kan jag ju inte hålla på!

Nästa helg är det final i Melodifestivalen! Då ska jag vara ledig! Första lördagen jag är ledig på 2månader!! På fredan hoppas jag Mikaela kan komma och fira att vi båda fått jobb! "Det är vår tur nu, vinden har vänt!"

Sol och värme
<3mme

Kommentarer
Postat av: annett

ah jag känner igen mig det där med att inte kunna säga nej, det är en konstig påverkan som pengar har på en! usch. men men man får njuta när pengarna kommer och man kan göra allt det där man har tänkt att man vill!
jo tentan gick väl någorlunda bra i alla fall...

2008-03-05 @ 15:40:27
URL: http://nettplett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0