Långfredag

Ja det är både Långfredag och en lång Fredag! Känns som denna dag är ett evigt städande som aldrig tar slut, tyvärr..
Först var det upp i ottan och iväg till Aspa för att jobba frukost, när frukosten var klar fick jag städa hela övervåningen på Herrgårn..inge kul, men sånt måste göras!
Sen när jag kom hem blev jag glad, maten var precis färdig..perfekt timing mammi! efter det så började städandet här hemma..hjälpte till och "små plocka" och så..skurat mm. Nu är det bara mitt kära rum kvar..och de tar längst tid för det är så litet och fyllt till brädden av kläder! Det är RENA kläder som inte får plats i garderoben+att jag har massor nere i tvättstugan som väntar på att få bli rena och använda igen! Ser inget slut på denna dagen..

När jag är klar med mitt rum så tänkte jag se på TV, skönt de ska bli! Om jag blir klar med rummet vill säga..

Imorn är det upp ännu tidigare och jobba frukost igen..sen när jag kommer hem så kommer det vara dags för PÅSKMAT! Och hela familjen ska samla sig! Därför som vi städar som tokar, haha! Det blir såklart Mama och Papa. Sen är det Michael och Petra med Ville och Svante. Petras mamma Irene. Marcus och hans nya flickvän Camilla. Mathias och Johanna. Martin och Jag. Sist och äldst Farmor Rut!
De ni, fullt hus! Får ju inte glömma Siri, kissen, hihi!
image35


Fortsatt Glad Påsk!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0