Smultron tröstar...

Pratat med tjifen idag...han kan inte lova nått inför hösten, men det ser lovande ut..i nuläget kan 5 av 8 stanna...och JAG ska va den ena! punkt slut, end of discussion! Men som sagt han lovar ingenting...och om man får stanna så är de som vikarie i ett halvår...så förhoppningsvis en sommar till..men ingenting är säkert...så måste klura ut en plan för mitt liv inom en snar framid!

Nu ska jag sussa, ska upp vid 4 imorn bitti, uchabuscha! Men på ett sätt är de rätt mysigt att va helt ensam på vägarna vid 5 tiden, man behöver inte bry sig om nån annan än sig själv (i princip) Härligt att se yrvakna människor på tåget sen också, de är så söta..de somnar efter 5min så man måste va snabb och visera biljetterna så man slipper väcka dom, hihi...
Fördelar med riktigt tidiga morgontåg är sömniga människor som bara vill sova en stund till innan de måste jobba...så lätt är de inte efter de varit på jobbet...då är de trötta på ett annat sätt, smågriniga och säkert hungriga, hehe!

Nattinatti!
Feels a little bit better, cuz mamie just gave me some Smultron och grädde, I LOVE!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0