Piss!

"Diggi-loo Diggi-ley, fem tequila på mig"

så antar att man måste börja söka jobb igen...ser inte ljust ut i höst tyvärr...inte för att jag inte sköter mig-de gör jag!, inte för att det inte är kul-trivs hur bra som helst! Utan för att de har anställt för många så att det inte finns tider till alla?!?!?! Det är ju helt sjukt!!! och inte speciellt juste!

Känner mycket depp just nu..sökt jobb i 1år och så ser de ut som de löser sig för en tid, men så måste man börja söka jobb IGEN! Världen är inte rättvis ibland..Men de kanske inte är meningen att jag ska jobba med detta?? Det kanske är meningen att jag ska göra nått annat? Men snälla nån!!! Kan jag inte få vila från jobbsöket ett tag iaf? Uch, bajs, spy!

It sucks!
<3mme

Kommentarer
Postat av: annett

tråkigt att höra, men man får försöka se det positiva i situationen om det nu går! men du kanske är en av dem som får stanna kvar?!

KRAM

2008-06-25 @ 21:54:24
URL: http://nettplett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0