Cleaning up dammisar!

Filmen var hur bra som helst! Skratt och tårar om vart annat...riktigt klockren! Kan se om den när som helst!
Kvällen avslutades med en gruppkram med mina underbara tjejer! I love you girls<3

Tack Annie för att du tog med en t-shirt till mig!!

Nu väntar jag på uppföljaren av ARN...kommer i Augusti, ska bli skoj att se!

Vill se Mama Mia också! Såg ju musikalen på Cirkus i Stockholm, hösten 2006 med Mikaela..så hoppas jag ska se filmen med henne också, skulle va skoj! Tror den kommer i Juli?!

Idag är det städardag! Mamms och papps kommer hem från Gotland på Onsdag, och då måste det va rent och fint..Varit själv i 2½ vecka nu, hehe...så lite smulor här och där finns kanske...Så dags att ta dammisarna vid "hornen" och fram med sugaren! Tvätta skulle ju sitta fint också!

Hoppas ni har en mer givande dag än jag...
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0