Närmar sig helg

Idag skulle jag bara vilja vara med en god vän och fika hela dagen och se på film hela kvällen, det skulle jag gilla!
Men så blir det icke...

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och fräscha upp mig, sedan äta lunch. Efter det ska jag ner till stan för att se efter den där sminkväskan jag pratar om, hann aldrig igår...och så ska jag förbi designrummet och lämna nyckeln.

Sedan återstår en lång kväll med servering på Aspa Herrgård. Börjar 17.00 och slutar, ja det vet man aldrig men förhoppningsvis 23.00.

Imorgon blir det en bättre dag! Då ska jag åka till Örebro och kolla efter en vanlig väska och ett par nya jeans tänkte jag. Sedan ska jag hem till Martin när han har slutat och ha myskväll, det låter väl inte helt fel va? Tycker det låter helt perfekt!
Just ja, sen innan jag åker till Örebro ska Mikaela hämta sitt körkort som jag hade fått med mig hem sen sist, tokigt det kan bli...Kanske kan bjuda henne på en fika, så får det bli!

På lördag är det att servera igen, hoppas jag får det jobbet på SJ. Inte för att Aspa Herrgård är en dålig arbetsplats, för det är oftast riktigt roliga arbetskamrater men jag är inte gjort för att vara servitris. Så är det bara...finns säkert någon som skulle passa där mycket bättre än jag, men jag är tacksam för att jag får jobba där. Det blir ju ändå lite pengar på kontot!

Söndag ska det bli filmkväll med tjejerna som sagt...det ser jag fram emot!

Och där var hela dagen idag och helgens aktiviteter "avslöjade".

Ha en bra dag och låt helgen vara slapp och stressfri!

Susy Sexdoll and Woody Longbone HAHAHA!

<3mme

Kommentarer
Postat av: annettt

tjenare
jo allt är bra med mig!
håller tummarna för att du får jobbet :D

ciao

2008-01-26 @ 10:45:06
URL: http://nettplett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0