Lyckotjut!

Ja ni må tro att jag var deppig när jag skrev det förra inlägget...Och nu är jag så grymt lycklig!

SJ ringde!!! När jag satt i bilen och körde mot Aspa för ett kvällspass så börjar telefonen ringa...jag gillar inte att prata i mobilen när jag kör, men eftersom jag har väntat på detta samtal så länge så har jag hållt mobilen över uppsikt den senaste veckan och haft med den överallt. Så jag svarade...Då var det en trevlig kille i andra sidan av luren som sa att jag hade gjort bra ifrån mig på servicetestet och att jag skulle få komma på intervju och lite tester...

Så den 15 februari (om två veckor) så ska jag åka tåg(så klart...) upp till Stockholm och spendera en hel dag med att försöka göra mitt bästa i alla tester, och jag ska ta hem detta jobb nu! Jag ska vara där kl.0900 och så får jag lämna (senast) kl.1800...så det blir nog en tuff men lärorik dag!
Så håll tummarna för mig nu massor!!!

Den lilla bönen hjälpte nog...och TACK! till er som tror på mig, så glad för att det finns så underbara människor som stöttar i vått och torrt!

Sov sött!

<3mme


Kommentarer
Postat av: Sara

=) Självklart så hälsade han, blir jätte glad=)
Ååå, vad roligt för dig, vilken utmaning. Håller tummarna för dig. Kommer gå jätte bra med testerna. Ge järnet=)

/Kram Sara

2008-02-01 @ 09:41:24
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0