En lagom händelserik dag

Då var "service-testet" avklarat, så nu är det bara en plågsam väntan på att få svar om man är vidare till nästa steg i "processen". Men jag gjorde så gott jag kunde, och så är det bara att hoppas på att de vill ha mig. Så snälla, förtsätt håll tummarna!

Idag ska jag köpa en ny sminkväska tror jag, min gamla är sönder men den är väldigt bra...Det bästa med den är att den är genomskinlig så att man kan se vad som finns i den...Så jag ska på spaning efter en riktigt bra sminkväska, som är genomskinlig, har fack och är lagom stor. Kan bli svårt att hitta i lilla Askersund, men det är ju värt ett försök!

I eftermiddag ska jag hjälpa till lite på Designrummet, alltid lika roligt! Och ikväll vill jag se en film, hoppas det går någon bara, för har ingen hemma som jag har lust att se.

På tal om film så ska jag och några tjejkompisar ha filmkväll på söndag, så har ni något bra filmtips så är det välkommet!

Nu ska jag käka lunch, gå till brevlådan(som ligger 1,5km tor från huset,så en liten promenad) och hämta posten och sedan göra mig i ordning för jakten på sminkväskan.

Just ja, längtar tills måndag 28jan. Då börjar 2900 Happiness, verkar vara en serie i min smak, och ledmotivet är grymt bra!

image15
"I'm standing in the dark
feels like the walls are closing in
I don't know where to go
since i've forgotten where i've been

still it hurts inside
I gotta tell you
wanna let you know
I can't live a lie
gotta get this of my chest

I never meant to tear your world apart
I never meant to break another heart
I've traded a moments bliss
for the price of our happiness
I didn't wanna mess things up again
I never meant to cheat and hurt a friend
I've traded a moments bliss
for the price of our happiness

I'm standing all alone
I watch you move
I hear you laugh
can't escape my faith
it catches up, it hunts me down

still it hurts inside
I gotta tell you
wanna let you know
I can't live a lie
gotta get this of my chest

I never meant to tear your world apart
I never meant to break another heart
I've traded a moments bliss
for the price of our happiness
I didn't wanna mess things up again
I never meant to cheat and hurt a friend
I've traded a moments bliss
for the price of our happiness

our happiness
for the price of our happiness
yeah

I never meant to tear your world apart
I never meant to break another heart
I've traded a moments bliss
for the price of our happiness
I didn't wanna mess things up again
I never meant to cheat and hurt a friend
I've traded a moments bliss
for the price of our happiness

break another heart
hey yeah"
Moments bliss-Julie Berthelsen




<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0