Är inte trött än...

Namn: Mathilda Johansson
Smeknamn: inget speciellt, men thilda har jag blivit kallad då och då
Ålder: 20
Längd: 175
Vikt: 65
Favoritväska: Resväskan, för om man använder den så vet man att man ska ut på nya äventyr
Favoritkändis: Victoria Beckham
Skostorlek: (39,5) 40
Hårfärg: Mellanbrunt
Ögonfärg: Grönblå med gult längst in vid pupillen
Favoritfilm: Finns många riktigt bra filmer, men en favorit är Pearl Harbor-riktiga hunkar som är med...Sen är Pirates of the Carribean en favorit...Brave heart är en riktig klassiker!
Favoritskor: Mina flipflop från Indiska, me love! Hållt 3 sommrar hoppas på en fjärde!
Drömjobb: Modell
Favoritbutik / Sverige: H&M i Göteborg
Favoritbutik / utomlands: Det har jag ingen
Favoritkaffe: ett jättegott som är som Latte med chokladsmak, har bara druckit det på Sofies café på Bardöla Höjfjellshotell i Geilo. Hur gott somhelst iaf!
Sofi eller Ebba: Sofi
Favoritstövlar: Det har jag inte
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Mellan 200 och upp till 2000(men så mycket är sällan) Medel är ca 600:-
Hur många skor har du: Endel, men som används 5st för tillfället. Men till vår och sommar blir det fler!
Louis Vuitton eller Gucci: Kan inte bestämma mig
Kilklack eller stilett: Stilett, stilsäkert! Kilklack för klumpigt oftast...
TV-program: OC, One Tree Hill, Desperate Housewifes, Las Vegas mm, TVn är bäst!
Drömutseende: Latinobrutta kanske, haha...har ingen aning
Fulaste plagg i din garderob: vet inte
Snyggaste plagg i din garderob: min balklänning
Favorittidning: ELLE
Länder du varit i: Norge, Danmark, Finland, Grekland, Tyskland, Ryssland, Estland, Nederländerna, Belgien, sen kommer jag inte ihåg...aldrig varit utanför Europa, vilket är synd och de ska jag ändra på så fort jag har råd.
Länder du vill till: USA-San Francisco, Australien och Nya Zeeland, Indien, Afrika(vet att det är en världsdel men vet inte vilket land jag vill till där så) Brasilien, Chile, Spannien, Italien, Storbritannien mm
Favoritplats i hela världen: Visby! och ett café i Parikia-Paros
Favorithändelse i hela ditt liv: Oj, den är FÖR svår...nu fick jag panik...kan inte svara!
Husdjur: En kissekatt, Siri
Drömbil: En liknande som finns med i The fast and the furiest, älskar sportbilar!

Vill ha mest just nu..
Skor
: Fred Perry, de som finns på bild från förra inlägget
Klänning: Defenitivt en från Stella McCartney
Väska: En "shopper bag"
Jeans: Ett par hetingar från Victoria Beckhams "Rock and Republic"
Sjal: Just införskaffat mig en superfin från VILA, så vill inte ha någon mer

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Båda tack!
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin!
Latte / Cappucino: Latte
Coca Cola / Pepsi: Coca Cola, en självklarthet!
Paris / Nicole: Paris
OC / Beverly Hills 90210: Kan inte välja! Älskar OC och gamla Bevvan!
Puss / Kram: Puss
Pastasallad / Kycklingsallad: Kycklingsallad
Fläkt / solfjäder: Fläkt
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Ja, har inte alla det?
Gjort bort dig för den du höll kär? Jag tror det
Snubblat runt i dina klackar? Kan ha hänt
Varit avundsjuk på någon? Förmodligen
Hatat någon?
Hat är ett starkt ord, så nej men ogillat grymt mycket, JA!
Velat rymma och skaffa nytt liv? Har inte alla tänkt så i tonåren?

Ojoj, vilken fråge grej..Har man inget bättre för sig så varför inte...

Nattinatt!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0