14h 40min

ja det var så länge jag jobbade i lördags...
Började vid 13.40 och slutade 04.20...det var ett hårt och slitsamt pass, det var ett bröllop och jag säger bara en sak...dom kunde festa, REJÄLT!

I söndags tog jag igen mig framför tv:n...på kvällen hämtade Tina mig och så bar det av mot Örebro. Vi plockade upp Karro och hamnade hos Hannah. Där åt vi lite snacks och pratade och tittade på Cotote Ugly...den är jag sett en miljon gånger och den funkar än...

SJ har inte hört av sig än, men de skulle ta en vecka så håller hoppet uppe tills imorn kväll, sedan lever jag på sparlåga till fredagkväll...och om de fortfarande inte hört av sig så är det kört...så fortsätt håll tummarna för mig!

Igår var jag på en liten shoppingrunda i Örebro(sov hos Martin och han jobbar ju på dagarna så då får man underhålla sig bäst man kan...) Letade iaf runt i alla affärer jag kunde tänka mig efter väskan jag har föreställt mig i huvudet...2h yrade jag runt, men ingen tur hade jag...Sen gav jag upp...Har kollat på internetbutiker också men hittar ingen...eller jag har hittat en men den kostar över 1000kr och de lägger jag inte på en väska!

Såhär fin är den iaf...om någon vet var jag kan hitta en liknande så får ni gärna säga till!
image18

När jag letade runt på nätet så kom jag in på zoovillage och hittade ett par skor och en tröja som jag verkligen vill ha, men dom kommer göra avtryck i plånboken om jag köper båda...men dessa SKA jag införskaffa förr eller senare...ju förr desto bättre heter de ju...

image19
Den är från WESC 800:-




image20
Dom är fråm Fred Perry 800:-

Me like, me like!!

Nepp nu får mina shoppingdrömmar sluta innan jag beställer dessa sköningar...

Ha en bra vecka!!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Johannah

Åh den tröjan e grymt snygg, men som du skrev så lämnar det hål i plånkan!

2008-01-30 @ 16:18:58
URL: http://johannahandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0