Grekland-så underbart!

Igårkväll tittade jag på våran film från Greklandsresan...Den blir man så glad av!
Vilka minnen den väckte...Det var en så rolig, skön och underbar resa!
Längtar verkligen tillbaka, framförallt till det lilla matstället inne bland gränderna i Parikia. Paros är ett riktigt paradis!
Skulle vilja åka nu på en gång, fast det kanske är lite kallt så här års? Ska i vilket fall som helst återvända dit en ljuvlig dag i mitt liv...bara för att äta den goda maten på vår favorit restaurang!

Några bilder från min bästa utomlandsresa hittils...

image22
En gränd på Mykanos

image23
Jag och Mikaela på stranden i Parikia-Paros

image24
Utsikt från hotellet på Ios

image25
Den lilla segelbåten till höger tog oss till Vulkanön utanför Santorini

image26
Måste även ha en bild på trappan nerför stupet som tar en till den gamla hamnen på Santorini

image27
Superfin solnedgång, från balkongen på hotellet på Ios



Förstår ni varför jag vill tillbaka?



"-How are you beautiful girls doing tonight?
-We're fine, thank you!"

<3mme

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag förstår varför du längtar tillbaka:D
SAKNAR DIG!

2008-02-07 @ 22:10:19
URL: http://theannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0