Senaste veckan

Tisdagen var fylld av jobb. Onsdagen var en ledig dag, på kvällen var det scouterna-vi övade inför julfesten som är i kväll. Torsdagen var det GRATTIS! till pappsi.. Han fick en fin slipover tröja av mig. Va även lite shopping på Marieberg.

Fredag var det upp i ottan, 03.00, jobbade till 14.00. Efter det var det att svira om till lättsammare kläder. 15.30 bar det iväg till Stockholm för andra gången den dagen. Dock var det med Mikaela! Vi skulle på musikal!

18.00 anlände vi till vårt vandrarhem 2kronor, Gamla stan. Då blev det uppfräshning och klädesbyte. Sedan tog vi taxi till Intiman, där såg vi på en helt klockren musikal! Den bästa vi sett! Till och med bättre än MamaMia!!! Då är den bäst! Footloose hette den, älskade en karaktär som hette "Micke"!Så himla rolig! Hunken Brolle va ju med och gjorde Mikaela knäsväg också, hihi!




På lördagen var det att checka ut från vandrarhemmet och så frulla, mums! Älskar frukost när man är helt avstressad!
Sen var det SHOPPING SHOPPING SHOPPING!!!
Hittade en superfin tubklänning som var "hjärtformad" vid bysten. Lila med lite skimmer, I LOVE IT!!! Ska ha den på Mathias och Johannas bröllop på lördag!

Söndagen var det GRATTIS GRATTIS! till Sofia som fyllde 20år! Fick väldans god mat hemma hos Sofias föräldrar och tårtan var min favorit, såklart! Mycket grädde och frukt, mums!!!

I måndags var det dags att jobba igen! Och igår var det också jobb! Har sovit i Uppsala, vilket innebär att jag jobbar idag med.

Just nu sitter jag och väntar på sista tåget innan min semester!
Ja tänka sig, jag har 1 hel vecka semester!! Efter den så jobbar jag 1 vecka och efter det har jag ännu en vecka semester! Så december blir en (l)ju(v)lig månad!!

Nu laddar jag för luciafest på scouterna, som jag skrev ovan.
De är så himla söta!
Så det blir lussebulle och pepparkaka, riktig julfika!

Nu ska jag sluta skriva strunt och hitta något ätbart så jag är snäll och tålmodig mot resenärerna!

Må gottans!
<3mme

Kommentarer
Postat av: annett

hälsa mattias och johanna så himla mycket på lördag! var ska dom gifta sig?

kram

2008-12-03 @ 16:56:09
Postat av: annett

ja det är sorgligt, man inser det alltid för sent! men men nu e han lite piggare och får troligen komma hem någon gång efter jul!



mys mys med vinterbröllop, hoppas det blir pudersnö och inte slask!



kram

2008-12-06 @ 08:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0