Girl-team

Ser fram emot morgondagen!
Idol-final hemma hos Karolina med de bästa<3

Bara lite internutbildning i Hallsberg på dagen, lunchen betald...skön jobbdag, helt enkelt!

På lördag blir det att städa hemma i min lilla "lya", snart jul och har ingen lust med de när jag har semester...då måste jag hjälpa mor att baka och fixa i övriga delar av huset...

Köpte julklapp till Martin idag, hoppas han blir glad för "den va inte billig", hih!

Livet känns ganska skönt ändå, mår gott nu när lägenheten är kirrad, skickade in kontraktet idag...

Slutligen vill jag bara säga att jag håller på Alice imorn, Kevin har redan flera kontrakt som bara ligger och väntar...men hon behöver detta!

Ha ett härligt veckoslut!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0