In the middle of the pouring rain

Har varit i Motala och haft det mys i ruskvädret, med Mikaela, my friend!

Haft 3 dagar ledigt och jag har verkligen inte gjort det jag borde göra...men skit samma! palla! Vissa dagar så orkar man inte!

Har fixat med mina papper som tillhör jobbet, och det är inte lite papper man får om saker och ting! puh...men nu har jag koll igen, rensat och kollat in nya tidtabellen som började idag...eller kollat och kollat...sparat den nya, slängt den gamla, haha!

Skrev med en av mina underbara vänner nyss...Du gör mig så himla glad! En dos av dig en regning och grå dag som denna kan väl aldrig va fel?!

Saknar Martin, önskar jag kunde va varenda dag hos honom<3<3

Have a great one!
Tell me are you a Christian child?
I said: Ma'am I am tonight!!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0