1900m, 12min

Ja, då har jag gjort löptestet...Och jag lyckades ju bra med mitt mål...Hade jag sprungit 2000m, alltså 100m till så hade jag legat på medel, nu ligger jag strax under. Men det är ju ändå ganska bra för att inte tränat på 6månader, tycker iaf jag! Dessutom, det jag är nöjdast med, är att jag sprang hela tiden, jag stannade inte upp eller gick en enda gång...och det är riktigt bra gjort för att vara jag...Jag brukar alltid stanna och gå minst 5ggr, på en sträcka som den jag sprang.

Alltså är jag nöjd med mig själv idag. Ska försöka komma igång rejält och träna nu! Blir så inspirerad av OS, speciellt basketen. Fy vad jag saknar basketen! Såg när jag värmde upp att det fanns en korg nästan precis utanför Martins läghenhet, kanske ska ta med min boll nån dag och se om känslan finns kvar, sisohär efter 7 års uppehåll.
Vilket fall som helst ska jag igång och trimma kroppen nu! Om ni har nått bra tips på bra gym i Örebro så säg till mig!

Ska se på film när Martin kommer hem från jobbet tänkte jag...Supersugen..Tina sa att den va skitbra! Hoppas jag har samma smak som henne när de gäller denna film!

Beach 2009 here I come, haha!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0